vrijdag 13 juni 2014

Oneindig verdriet

Het is een lange tijd stil geweest op mijn blog. Dat kwam omdat alles goed met mij ging. Ik probeerde mijn leven weer op de rails te krijgen en dat lukte goed. Zo heb ik mijn rijbewijs en propedeuse weten te halen en hebben mijn vriend en ik een nieuwbouw huis gekocht. Het leven begon mij weer toe te lachen.

Op 20 mei 2014 moest ik naar het AMC voor de 6 wekelijkse controle. De controle bestaat altijd een Thorax foto (longfoto) en aansluitend een snelle analyse van de oncoloog. De oncoloog vertelde dat de longfoto er goed uit zag. Opluchting! Het blijft toch elke 6 weken spannend. Twee dagen later, op donderdag 22 mei, ging de telefoon. Het was mijn oncoloog met het verzoek of ik zo snel mogelijk een CT-scan wilde gaan maken. De oncoloog vertelde mij nog aan de telefoon dat dit vaker gebeurd en dat het vaak om een onschuldige bacterie gaat. Het AMC wilt dan alle mogelijke twijfel uitsluiten.

Op vrijdag 23 mei kon ik terecht voor de CT-scan. Tijdens de rit naar het AMC speelt er van alles door je hoofd. Direct nadat de foto was genomen kon ik op gesprek bij de oncoloog. De definitieve uitslag was bekend, de genadeklap. Er zijn uitzaaiingen gevonden in beide longen, te veel uitzaaiingen. Opereren is bij zoveel uitzaaiingen onmogelijk, en ook chemotherapie zal niet meer gaan helpen. Mijn oncoloog gaf aan dat ik misschien in aanmerking kan komen voor een experiment in Leiden. Maar dat het experiment mij waarschijnlijk niet meer zal gaan helpen. Ik moet rekening houden met ergste scenario.

Pas twee weken later konden we terecht in het LUMC in Leiden. Daar werd ons definitief verteld dat ik niet meer zal genezen. Het experiment, een longspoeling, is voor mij niet mogelijk omdat er niet alleen uitzaaiingen zijn gevonden in de longen, maar ook op mijn longvliezen. Er is nog een chemotherapie die misschien wat tijd zal rekken maar ook daar krijgen we geen garantie voor. Een tijdsbestek hebben we niet gekregen maar ik mag over 4 weken weer een scan maken om te kijken hoe snel het groeit. Het ziekenhuis adviseert ons om te gaan beginnen met leuke dingen doen omdat ik me nu nog goed voel. Pas als ik veel klachten krijg kan ik ervoor kiezen om te beginnen met 18 weken chemotherapie, maar of ik dit dan nog wil weet ik nog niet.

163 opmerkingen:

  1. Lieve Jill, ik vond het al zo stil.. En dit geeft me gewoon de rillingen, je pakte net de draad weer op, begon weer met sporten te doen en dan dit.. Ik wens jou, je ouders, je vriend en je vrienden heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog een goede periode van elkaar kunnen genieten zonder dat je al te veel pijn hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Jill.. Wat verschrikkelijk. Ik heb zoveel bewondering voor jou en volg je al jaren. En nu dit... Ik wens je heel veel sterkte en nog veel meer mooie momenten! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schrik ik hiervan! Ik volg je blog al een hele tijd, en dit had ik niet verwacht.. heel veel kracht en sterkte de komende tijd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, kippevel hier op de zomerse dag. Wat een vreselijk nieuws! Ik volg je al een hele tijd en las de goede berichten van de laatste maanden met veel plezier. Wat onverwacht oneindig verdrietig... ik wens je alle armen om je heen die je nodig hebt. Er wordt aan je gedacht door deze onbekende

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och lief meisje toch, wat wreed. Veel sterkte toegewenst!!
    XX
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve jill. .. Ik lees al die tijd al mee met je.. En ik was zo onwijs blij steeds om te lezen hoe goed alles ging na alles wat je al hebt moeten doorstaan en dan nu dit. .. lieverd toch. . Wat kan ik zeggen. .. Je bent zo sterk overal zo voor gegaan. . Dikke knuffels...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jill, geen woorden voor....
    wens je alle kracht, warmte en liefde toe.
    Knuffel, je bent in mijn gedachten. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pijn..

    Je kent me niet maar ik hou je blog al jaren in de gaten. Een oneerlijke strijd. Wat gaat er een verdriet en pijn schuil achter dit alles. Heel veel sterkte meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit had ik zeker niet meer verwacht
    Zo mooi en zo jong met een mooie toekomst voor je
    Wat oneerlijk !!!!! Volg je al zo lang en wat een leuke positieve berichten op twitter.
    Sterkte voor jouw en al je dierbaren om je heen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kreeg de koude rillingen bij het lezen hiervan. Wens je heel veel sterkte de komende tijd, en als het lukt: geniet van het mooie dat er nog voor je is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte Jill <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OMG!!! Ik weet gewoon echt niet wat ik moet / kan / wil zeggen... ik ken jou van je blog, jij kent mij niet maar lieve Jill wat raakt dit bericht mij!

    Heel veel sterkte, kracht en wijsheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve lieve jill. Geen woorden voor. Wat vind ik dit erg. Tranen in me ogen. Ik wil jou en al je naasten heeel veel sterkte wensen. Een kanjer dat ben je. Dikke kus ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Jill, wat is dit oneerlijk. Ik wens jou en je dierbaren heel veel kracht en sterkte toe voor de komende tijd. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Jill,
    Dit had ik niet verwacht... de rillingen gaan over mijn lijf. Het is gewoon niet eerlijk. Geniet van de tijd die je hebt, geniet van je vriendje je vrienden en fanilie. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben van je gaan houden meisje, nu stormt het in me. Kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Jill,
    Ik heb er geen woorden voor.. Wat een shock..en wat oneerlijk.
    Zoveel kracht en liefde toegewenst.
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ken je helemaal niet....kom op je blog terecht via een vriendin en kan wel huilen als ik dit lees.
    Sterkte meid en veel liefs van zomaar een voorbijganger

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Jill, meis, wat kan ik zeggen? De tranen schieten in mijn ogen bij het lezen van jouw woorden. Het is zó oneerlijk. Wesley, Martine, mijn Kevin en nog zoveel anderen maar niet jij! Jij móest het redden. Alles wat ik tegen zeg of zou kunnen zeggen is zo zinloos, zijn lege woorden. Ik hoop dat je nog veel tijd is gegund om fijne dingen te doen met degene die je lief zijn. Warm je aan de liefde en de aandacht en koester alle momenten. Dikke kus,
    Andrea (www.kevin-held.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Jill,
    Ik volg je blog al jaren. Wat ben je een prachtig mens, mooi, liefdevol en zo krachtig. Ik ben hier even helemaal stil van. Ik wens je nog een hele mooie tijd met je vriend, vriendinnen en vrienden en natuurlijk je familie.
    Een hele dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pfff wat een slecht nieuws. Ken je alleen via Twitter, maar t raakt me. Geniet geniet geniet van wat je nog kan doen. Hopelijk zal dat nog veel zijn en lang duren!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. rillingen en boosheid want waarom waarom moest dit gebeuren? Dit gun je niemand en ik kan niks doen dan meeleven en sterke toewensen. Het is een oneerlijke ziekte dat is het! ik wens jou en iedereen om je heen heel veel sterkte en kracht en liefde. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. kippenvel..
    wat ongelooflijk erg dit. ik kan het niet bevatten
    wow..
    ik ben er stil van, ongelooflijk. start inderdaad met leuke dingen doen nu het nog kan, hou je sterk meid. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Jill,wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je nog van veel mooie momenten mag genieten..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ontzettend veel sterkte Jill..

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Jill,
    Ellende en verdriet blijven jullie niet gespaard. Duidelijk is dat jij een enorme vechter bent, en niemand zal dit zo goed doorstaan als jij. Hopelijk kan je de angst een plekje geven en genieten van iedere dag. Heel veel liefs en sterkte, Marieke Dral

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Jill. Zo erg, ik wens je veel kracht en liefde toe

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Jill,

    Ik lees al jaren met je mee, wat had ik graag een ander bericht van je gelezen nu. Ik ben er stil van, alle woorden lijken nu zo zinloos, zo betekenisloos. Het is ongelofelijk en zo verschrikkelijk oneerlijk.

    Ik denk aan jou en iedereen in je omgeving die van je houdt. Ik hoop dat je nog kunt genieten van alles wat je nog wilt en gaat doen. Ik heb oneindig veel respect voor je.

    Heel veel sterkte en veel liefs,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het Is zo oneerlijk! Ik heb je blogspot gevolgt en je verdiend alle mooie dingen! Een enorm vieze tegenvaller dit. Je bent moedig! Liefs van Amber vermaes. Een meisje dat zelf ook bezig Is met haar laatste strohalm.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Jill,

    je kent mij niet maar ik volg je al een lange tijd.
    Wat een verschrikkelijk nieuws!
    Ben je net je leven aan het oppakken, gebeurt er zo iets vreselijk.
    het leven is oneerlijk..
    Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen,

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heb je altijd een stralend zonnetje gevonden. Maar dit bericht werpt zomaar uit het niets een donkere schaduw. Veel liefde is je gegund.
    GerBen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Jill, het was zo stil op twitter...hoopte nog dat je misschien je vriend in Amerika opzocht... Wat een vreselijk bericht!
    Wens op de eerste plaats jou alle denkbare sterkte!!!
    Maar ook je vriend, familie en vrienden.

    Jill, dat al het goede wat nog wel mogelijk is in deze tijd op je pad mag komen!

    Liefs en een X uit Brabant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Tranen lopen over mijn wangen...wat een vreselijk nieuws voor iedereen die jou lief heeft! Je ouders, zusje, vriend, grootouders en vooral voor jou! Jij die zo geknokt hebt en zo hebt laten zien zo graag verder te willen met leven. Zo oneerlijk en niet te bevatten. Lieve Jill een dikke kus van ons ����Jos en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jill, wat een ontzag heb ik voor jou meid.
    Je kent me niet, maar zo nu en dan zie ik je blog op facebook voorbij komen en door familie in de rijp ken ik je verhaal een klein beetje.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat een krachtige persoonlijkheid ben jij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve jill
    Ik volg je al een tijdje anoniem. Hier maar ook op twitter. Nu snap ik de stilte. Wat een klap is dit voor jullie. Alles lag weer open voor jullie en nu deze donderklap. Lieve meid ik wens je alle kracht toe en geniet meid probeer te gaan genieten. In gedachten bij jullie.

    Liefs patricia veth

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Och nee lieve Jill wat erg. Wat onvoorstelbaar erg. Ik ben stil en verdrietig voor jou en hen die je lief hebt. Knuffel mama van Daan *

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Verschrikkelijk, maak samen zoveel mogelijk herinneringen en heel veel sterkte de komende tijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat verschrikkelijk zeg. Ontzettend veel sterkte gewenst en hopelijk mag je nog veel mooie momenten beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat kan ik zeggen Jill, leek alles zo goed te gaan en dan nu je het bijna op re rails hebt, krijg je dit te horen. Ik wens je heel veel sterkte toe en nog veel moois, samen met familie en geliefde. Wat is dit een slag......

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Al een lange tijd volg ik jou...Jij dappere sterke Jill. Samen met je vriend waren jullie begonnen aan die geweldige toekomst. Raar, ik zit in een tram op het moment met tranen in mijn ogen, uit het veld geslagen. Mijn hart breekt een stukje als ik aan jouw verdriet denk, van je vriend, familie en lieve vrienden. Ik wens je kracht, enorm veel kracht! En ook voor de mensen die zoveel van je houden! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve Jill, wat een vreselijk bericht. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om ondanks alles toch nog te genieten van het leven en alles te doen wat je nog wil doen. Heel veel sterkte xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik kende jou van de middelbare en ik hield je blog regelmatig bij.. Nu ik zie dat het wat slechter gaat doet het me toch pijn alhoewel ik je niet persoonlijk kende.. Ik wil je alleen laten weten dat ik voor je genezing bid <3 Heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lieve Jill, wat heb jij vreselijk nieuws moeten posten, het is hier ingeslagen als een bom!!!! ( de meiden reageren privé bericht) . Net nu je alles weer op de rit heb; eindelijk dat o zo gewenste rijbewijs!!, jullie nieuwe huisje in de maak, je propedeuse in je pocket, laat de toekomst maar komen, en dat dit!!!! Lieve, stoere, dappere Jill, nog meer kracht voor jou en iedereen om je heen. Ik had gehoopt nooit meer zo te moeten groeten, maar... denk aan je 24/7 dikke, dikke ,dikke zoenen van de Oldenkotjes. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Kippenvel en rillingen. Jeetje wat een vreselijk bericht. Zo oneerlijk!!! Ik wens je heel veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lieve Jill,

    Ik ben ooit via via op je blog terecht gekomen. Wat was ik blij met al die positieve berichten van afgelopen tijd. Ik schrik ontzettend van dit nare bericht! Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je nog een lange tijd mag genieten van alle lieve mensen om je heen! Je bent een kanjer!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Met enige regelmaat heb ik je voorgaande blogs gelezen. Zelf ken ik je niet maar weet wie je bent via je zuster. Ik heb al enige tijd geen update meer gelezen wat moet duiden op iets positiefs: Je hebt het draad weer op kunnen pakken. Met de rillingen op mijn armen, het zweet op mijn rug en als een klap in het gezicht lees ik deze update en denk eigenlijk maar 1 ding: Godverdomme.

    Op hoop dat je je knop (weer) om kunt zetten en een lading positieve energie vindt waarmee je de komende periode mee door kunt. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jemig. Ik lees al een heel tijdje je blog, ken je verder niet maar vind dit zo *******. Ik ben een juf en heb een meisje in mijn klas met acute leukemie. Daar heb jij niks aan maar .. ja weet niet. Vreselijk. Geen woorden voor. Geniet inderdaad van alle kleine dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jeetje.... Ik ben er stil van...Sterkte....

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Jill, ik volg al een tijdje je blog, omdat mijn dochter veel over je verteld heeft. Dit laatste nieuws is vreselijk, wat heb jij toch gevochten. Ik heb hier geen worden voor het enig wat ik nog kan zeggen: heel heel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Lieve Jill,
    Ik kwam jouw blog tegen op facebook via vrienden die dit hebben gedeeld. Je kent me niet maar ik heb je blogs gevolgd... ik kreeg kippenvel en tranen in mijn ogen toen ik dit las. Niemand verdient zoiets verschrikkelijks, ik lees uit jouw blogs wat voor sterke meid je bent. Bij deze wou ik je heel veel sterkte wensen, geniet van de mooie momenten en dingen die je nog gaat doen. Heel veel liefde en armen om je heen van dierbaren. Ik heb veel respect voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Lieve Jill, heel veel sterkte en kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Lieve Jill. Ik kwam via een collega op jou blog en volgde je. Wat was ik blij te lezen dat het zo goed ging en dan nu dit verschrikkelijke bericht. Meis ik weet niet wat ik moet zeggen maar wens je alle kracht en sterkte toe. Het is oneerlijk. Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Lieve Jill,
    Ik volg je blog al een hele tijd en voel altijd heel erg met je mee.
    Als ik dan las dat het beter ging, je schoon was en een huis had gekocht was ik ook oprecht blij voor je!
    Wat vreselijk dat zo'n ziekte je leven zo erg kan bepalen. Het laat je beseffen dat je er niet van verzekerd bent om elke dag wakker te worden.
    Ik heb heel veel respect voor jou dat jij je er elke keer zo stoer doorheen slaat!

    Jill, pluk de dag, geniet van elk moment, de goede én wat minder goede!
    Ik wens jou en je dierbaren heel veel sterkte toe en een hele dikke knuffel.
    Liefs, Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Beste Jill, ik zag je voor het eerst in het amc vlak na je operatie, wat was je verdrietig en boos en wat een respect heb ik voor je hoe je je leven daarna toch weer opgepakt hebt. En dan nu dit, zo oneerlijk. Sterkte voor jou en de mensen om je heen en geniet van de mooie momenten die je nog gaat beleven, respect Jill.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Lieve Jill, volg je blog via een vriendin. Merkte dat je al een tijdje niks gepost had. Hoorde positieve dingen en was blij dat de zon eindelijk weer ging schijnen en er een duidelijke toekomst in beeld was en nu krijg je te horen wat je helemaal niet wil/mag horen. Je hebt zo keihard gevochten, daar heb ik echt diepe, diepe respect voor! Nou mooie meid, heel veel sterkte en succes met het maken van een (in mijn ogen) onmogelijke keuze. Volg je hart en geniet met elke vezel in je lichaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. al mijn lasten die ik dacht te hebben zijn ineens geen lasten meer.
    ik kijk naar een foto van een knappe meid. prachtige ogen en goed lachs.
    en dan lees ik over je strijd je verhaal en je gevecht met een ziekte.
    je schrijft erover, en begint een blog. het is fijn als je je verhaal kwijt kan
    en op deze manier kan dat. even begeef ik mezelf in jouw wereld als ik de verhalen lees.
    ik wilt haar helpen, haar steunen, iets zeggen iets doen. maar wat?
    oh wat erg? sterkte? ik leef met je mee? woorden schieten gewoon te kort.
    wel mooi om te zien. hoeveel mensen je ermee raakt.
    iedereen wenst je het beste, hoopt op het beste maar staan gelijk zo machteloos.
    hoe zal jij je dan wel niet voelen? je vocht er tegen na je eerste diagnose en met succes
    opluchting? blijdschap? beeld naar een zonnige toekomst? die je zeker verdiend!
    teminste zo zag het er naar uit. maar niets is minder waar en opnieuw stort je wereld in denk ik.
    gelukkig heb je zo te lezen veel steun en sta je er niet alleen voor, familie vrienden en je vriend.
    al die mensen zijn een stuk geluk is je strijd lijkt mij.
    maar mischien ook wat je laaste diagnose nog moeilijker zal maken.
    ik hoop op het beste meer kan ik niet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. lieve Jill en familie,
    wat een verschrikkelijk bericht hebben jullie te verwerken.
    Heel veel kracht voor jullie allemaal de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lieve jill,
    Ook ik ken je alleen via dit blog, maar tranen in mijn ogen... Dit verdient niemand, en zeker jij niet, je hebt altijd voor het leven gekozen.
    Onwijs veel sterkte, en we duimen allemaal voor je gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Heel veel kracht en sterkte gewenst .. hier zijn geen woorden voor ..

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Lieve Jill, ook ik volg je blog al een tijdje ook al ken ik je niet, maar ik vond en vindt je zo dapper en stoer! Ik ben helemaal stil van dit verdrietige nieuws. Ik had zo gehoopt dat die akelige ziekte nu uit je lijf was en dat je verder kon! Woorden van troost heb ik niet, ik wens jou en je vriend, ouders en alle mensen die dicht bij je staan heel veel moed, kracht en vooral veel liefde toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Nee Jill, wat afschuwelijk, niet te vatten. Ik ken je niet persoonlijk maar volg je blog al jaren en ik krijg kippenvel en moet huilen. Hoe moet jij je nu wel niet voelen. Heel veel sterkte en liefs gewenst, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Lieve Jill. Met een lach op je gezicht zag ik je altijd door de school heen banjeren op je krukken. Ik wist via via van je verhaal en had altijd erg veel bewondering voor je. Ik kon me haast niet voorstellen dat je zelfs je zinnen erop kon zetten om te starten met een studie terwijl je zoveel aan je hoofd hebt en had. Ik had ontzettend veel bewondering voor je en was zo blij om te lezen dat je schoon was. Gevolgd door een klap dat je een been moest missen ging je met alle sterke moed door. Ik had echt verwacht dat je compleet schoon zou zijn na de amputatie. Het was een fijne stilte waarin je weer even lekker kon genieten van het leven zoals het hoort en je heel fijn je rijbewijs en zelfs je P hebt kunnen halen (waar je echt trots op kunt zijn)! Wat een afschuwelijk, naar en verdrietig bericht nu. Hoe kan het toch zijn dat zulke dingen gebeuren met mensen zoals jij? Het is oneerlijk! Ik hoop dat je nog alle tijd hebt om een bucketlist af te werken en dat je alles nog mag doen wat je hartje graag wilt en ik hoop dat iedereen om je heen daarmee kan helpen en je erin kan steunen.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. lieve Jill, ik volg je blog, las je tweets. Veel bewondering heb ik voor jou, hoe je telkens weer doorzet. Deze week bemerkte de radiostilte : geen tweets, geen facebook, geen blog. Dat gaf geen goed gevoel. En nu lees ik je blog. Wat oneerlijk, jij, die zo knokt en zo doorzet. Ik wens jou en je vriend maar ook je familie kracht, rust en tijd om van elkaar te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. jeetje meid ik lees dit met tranen in mijn ogen. wat is het leven toch oneerlijk... ik heb mijn vader en zuster en mijn beste vriend ook verloren aan deze rotziekte... woorden schieten te kort... heel heel veel sterkte in deze strijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Lieve jill

    Ook ik volg je via je bloq en via wederzijdse vrienden hoor ik over je.
    Wat is dit erg geen woorden voor.
    Heel veel sterke liefs, Heidi Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Verschrikkelijk.... Lieve Jill, ik wens jou en je familie enorm veel kracht en liefde toe. Wat oneerlijk, als er toch iemand gevochten heeft..!! Ik bewonder jou enorm... Je bent en blijft een kanjer, voor altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Geen worden voor....wat een afschuwelijk bericht...
    Vriend, familie, vrienden en vriendinnen,
    maar voor al voor jou Jill,
    een dikke vette knuffel !

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hallo Jill,
    Via,via op facebook kwam ik op jouw blog terecht. Wat een weg heb je al achter de rug... Wat ben je een kanjer! Ik ken je persoonlijk niet maar ik wil je wel alle goeds wensen.
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Jill, tranen alleen maar tranen bij alleen al het lezen van de titel van jouw blog. Ik wens je heel veel liefde van iedereen die jou nog zo oneindig veel liefde gaat geven. Geen woorden, alleen tranen heb ik. Voor jou hoop ik oneindige liefde om het oneindige verdriet een beetje draaglijk te maken. Ik zal aan jou en alle andere strijders denken. En aan jou familie, en aan de oneerlijkheid van het bestaan. Life is cruel but oh so wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Lieve Jill, wat een vreselijk nieuws, zo hard heb je gevochten, iedere keer de teleurstellingen weer te boven weten te komen.Wij hopen dat je er een onwijs mooie tijd van gaat maken en wensen je alle liefde en sterkte toe.Niet alleen voor jou, maar ook voor de rest van je familie en vrienden Joop ,Susan Geertje en Wessel Booy.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Beste jill,

    Ik ken je niet, maar ik volg je blog al een tijdje. Wat een vreselijk nieuws. Ik ben er stil van en ik denk aan je.
    Alle goeds voor jou en de mensen die van je houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Lieve Jill,
    ik volg je blog al een hele tijd en ik ben lamgeslagen door dit nieuws. Wat een vreselijk bericht voor jou en je naasten. Hoe onvoorstelbaar moeilijk ook. Ik wens je alle kracht en nog heel erg veel goede dagen waarop je samen met je geliefden kunt genieten van al het goede wat het leven te bieden heeft. Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Lieve Jill

    Hier zijn geen woorden voor wens jou en je dierbaren ongelooflijk veel kracht toe om dit te kunnen dragen

    veel liefs Karin Swart

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Lieve jill,

    Geen woorden voor, sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ooooo Jill... wat is dit vreselijk nieuws...
    Heeel veel sterkte... x

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Lieve dappere Jill,
    Ik wens jou alle tijd, rust en ruimte die je nodig hebt om dit verdrietige nieuws een plekje te geven maar wat zal dat moeilijk zijn. Ik hoop dat je ondanks het verdriet nog een hele mooie en waardevolle tijd mag hebben met iedereen die je dierbaar is. Ik wens je heel veel sterkte en heel veel liefde toe. Natuurlijk ook voor je vriend, ouders, zus en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. ik ken je niet maar leef met je mee. Zo jong en dan dit. Onbegrijpelijk.......

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Respect voor jou ! Zo erg

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Heel veel sterkte voor jou, je vriend en je familie. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Lieve jill,

    Ik ken je niet persoonlijk maar heel veel sterkte voor jou, je vriend, familie en vrienden!! T is zo oneerlijk!! vreselijk.. woorden schieten tekort.
    knuffel Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hoi Jill
    Jij kent mij niet, maar eind 2011 lag ons zoontje Jeremy ook op F8N. Ik heb jouw moeder toen nog een keer gesproken op de gang. Over jouw en ons zoontje. Ik ben jouw niet vergeten omdat jouw vrienden er toen voor hebben gezorgd dat de afdeling opgefleurd werd met verf op de muren en cadeautjes voor de kinderen. Dat hebben we erg gewaardeerd. Een collega van mij woont in hetzelfde dorp als jouw, en toevallig vroeg ik laatst aan haar hoe het met jouw ging. Zij wist dit niet. Nu lees ik jouw blog via de moeder van Stef, die helaas ook de strijd heeft verloren. Een traan rolde over mijn wang en ik dacht alleen maar: Wat oneerlijk! Wij willen jullie ons medeleven tonen, en geniet van alle lieve mensen om je heen. Liefs familie Di salvo

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hallo Jill,
    ik heb je verhaal gelezen via facebook.
    Hier in nederland doen ze weinig, probeer belgie. lees dit artikel maar: daar doen ze meer blijkbaar. Voor mijn opa en vader kwamen dit soort artikelen te laat, misschien heb je er wel wat aan. Probeer alles.
    http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/article/detail/3638307/2014/04/19/In-Nederland-opgegeven-in-Belgie-wel-behandeld.dhtml
    ik wens je succes ermee
    M.H. Winter

    BeantwoordenVerwijderen
  84. https://www.youtube.com/watch?v=DO5J4b4K0go DEZE VIDEO KAN JE LEVEN REDDEN... SERIEUS...

    THC van Cannabis laat kankercellen zelfmoord plegen en die kennis wordt ons onthouden door de pharmamaffia.... omdat het niet te patenteren is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  85. http://vimeo.com/83094404 hier een wetenschappelijk onderzoek naar de anti-tumor eigenschappen van THC van Cannnabis

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Idd, cannabisolie Jill, http://www.stichtingmediwiet.nl/, zij hebben een dokter in dienst, go for it girl, wish you all the best.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. https://www.youtube.com/watch?v=DO5J4b4K0go

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Lieve Jill, geef de moed niet op meid. Regulier kunnen ze misschien niets meer betekenen maar er zijn ook heel veel alternatieven die je kunt proberen. Dr Moolenburgh heeft daar een heel boek over geschreven. Maar er is nog veel meer te vinden. Ik wens je heel veel kracht en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Beste Jill, wat een heftige fase voor jou en je vriend. Ik sluit me bij de laatste reactie aan. Ik heb zelf laatst over dit onderwerp samen met dr Moolenburgh een lezing gegeven. Ik nodig je graag uit om een keer informatie uit te wisselen, wellicht kan jij je voordeel ermee doen. Strekte, met warme groet, Ard Pisa (Auteur van 'Wat Angelina niet wist over kanker maar wel had moeten weten'.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hoi Jill,
    Ik ken je niet maar ik ben vandaag op je blog gestuit en je verhaal raakt mij erg. Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je ondanks alles kunt genieten van alles en iedereen om je heen, gelukkig kunt zijn en alles kunt doen wat je ooit hebt willen doen. Heel veel sterkte voor jouw vrienden, familie en je vriend. Ik kan me voorstellen dat het voor hen ongelofelijk moeilijk is om jou dit doorheen zien te gaan.
    Veel liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Kirsten Moonen15 juni 2014 om 15:05

    Ik ben stil. Wat wreed, wat oneerlijk. Ik wens je nog veel tijd om samen mooie herinneringen te maken. Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  92. miranda kraakman15 juni 2014 om 15:31

    Sinds het artikel in het nhd van een tijd geleden ben ik jouw blogg gaan lezen, wat een verhaal en wat ben jij een positieve meid. Wat heb je al ontzettend veel meegemaakt zeg. En dan log je zomaar weer eens een keer in dan dan ineens bam, lees je dit trieste bericht. Wat ontzettend verdrietig dit. Was er even stil van. Ik wil jou en je familie heel veel succes en sterkte wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Stil... geen woorden voor...... zo oneerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Mijn vorig bericht is blijkbaar verloren gegaan... dus een nieuwe poging.

    Vooreerst...it sucks :( Shame !!!
    Woede en verdriet maken zich meester, maar ook daarna moet je voort:
    Dat je geen chemo meer wil, valt goed te begrijpen:

    Ik zou het ook niet doen... volgende keer probeer ik dit:
    http://csglobe.com/spain-study-confirms-hemp-oil-cures-cancer-without-side-effects/
    En kijk ook even hiernaar: https://www.youtube.com/watch?v=DO5J4b4K0go

    Nee ik probeer je niet te overtuigen... je moet het zelf bekijken en onderzoeken... en als je er klaar voor bent: proberen... wat heb je te verliezen ? Niets, jij kan er enkel mee winnen !

    Ik wens je het allerbeste en zeg Komaan Jill, beslis jij wat je wil en vecht er voor ! Ik weet dat je het kunt !

    Een lieve knufff vanuit het zuiden en altijd bereikbaar als je me nodig hebt !
    Knufff,

    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Lieve Jill, Dit is de eerste leer dat ik iets van je lees, en meteen lees ik dit voor jou ontzettend slechte nieuws! Ik kan mij voorstellen dat je niet zitten wachten op allerlei "vreemde" adviezen, en al helemaal niet van mensen die je absoluut niet kent.

    Maar ik zou je toch willen vragen om je in ieder geval (zoals hierboven ook al door anderen werd aangegeven) te verdiepen in de werking van cannabisolie (niet te verwarren met hennepzaadolie). De werking hiervan is láng niet iedereen bekend, maar de kennis begint zich inmiddels als een snelgroeiende olievlek over de wereld te verspreiden. Google er alsjeblieft even naar...

    Ik wens je heel veel sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. lieve jill, ik volg je al heel lang, al in de tijd van Guusje en Martine...je bent zo'n topper, je hebt zo hard gestreden en dan deze uitslag.....zo enorm oneerlijk, ik ben zo kwaad, ik vind het zo verdrietig....vaar nu je eigen koers en ga genieten van alles wat je wilt doen!....ogelovelijk veel sterkte bij het verwerken van deze enorme klap, liefs , petra

    BeantwoordenVerwijderen
  97. mensen hou op met dingen en medische zaken aandragen, laat haar met rust

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Stil en niet goed weten wat ik als anonieme lezer moet schrijven, zeg ik toch heel veel sterkte, moed en liefde voor alle momenten die er gaan komen.
    zomaar een bloglezeres uit noord holland.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Met tranen in mijn ogen lees ik net je blog. Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen. Wat SUPER oneerlijk is dit toch. Ik wens jullie alle kracht van de wereld. En hoop dat er ondanks dit KLOTE nieuws , toch nog heeeeeeeeeeeeeel veel geweldige dingen mogen gebeuren waar je samen met je familie , vriendje en vrienden van kan genieten.

    Een dikke virtuele knuffel RainbowBird (twitter) / merel

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hoi Jill, je kent mij niet maar ik volg je blog al langere tijd. Ik was blij dat je de laatste tijd niets blogde omdat het goed met je ging. Je naam en je verhaal blijft altijd in mijn achterhoofd ronddwalen, vandaar dat ik af en toe je blog weer op zoek. Met veel bewondering lees ik altijd je blogs, zoveel meegemaakt al, daar heb ik echt veel respect voor. Maar nu wat een rotnieuws, en dat ik nog zacht uitgedrukt. Ik weet niet goed wat ik tegen je kan zeggen.... In ieder geval heel veel sterkte voor jou, je vriend, familie en vrienden. Groeten van Janneke uit Groningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Dag Jill,
    Ik heb je een (lang) bericht gezonden via Facebook..... Wellicht is dit terechtgekomen in jouw Postvak "Overig".
    Graag hoor ik je reactie.

    Groeten en sterkte,

    Jack van Dijk
    Orthomoleculair therapeut

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ook ik heb zoveel bewondering voor jou!! Je bent zo sterk. Ik gun jou alles op de wereld, en dan dit.... Dikke kus en heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Lieve, lieve Jill.

    Wat een VRE-SE-LIJK nieuws! Ik heb zo met jou te doen meis. Dit verdien je niet. Jaren gevochten, gestreden en er álles aangedaan om beter te worden. Tegenslag na tegenslag en steeds weer vol kracht en positiviteit. Ik heb zo gigantisch veel respect voor jou. Je bent echt een voorbeeld, een doorzetter, een ongelooflijk sterk persoon! Ik hoop dat je deze kracht nog 1x kunt vinden zodat je de komende tijd geweldig mooie herinneringen kunt maken met je vriend, familie en vriendinnen. Geniet, zoals alleen jij dat kunt! Ik wens je heel veel wijsheid in je beslissing en heel veel sterkte en liefde. Je bent in mijn gedachten en vergeten doe ik je nooit!

    Liefs en een dikke knuffel,
    een anonieme meelezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. lieve Jill ik hoorde via Mandy wat er geconstateerd is bij jou, wat een vreselijk nieuws meid, sinds jij met Martine omging volgde we jou ook en je bent zo positief echt super, maar nu dit weer, ik wens je heel veel kracht toe en geniet van alles om je heen. Denk aan je x Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Lieve jill, ik ken jou niet persoonlijk maar volg je blog al een hele tijd. Ben altijd zo onder de indruk van je positiviteit en doorzettingsvermogen. jij raakt vele mensen... Hier word ik zo stil van... wat een k*t nieuws. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat een vreselijk bericht lieve Jill.
    Ik heb geen wijze woorden, ik kan alleen zeggen dat ik het verschrikkelijk voor jullie vind.
    Sterkte aan jou, aan je vriend en aan je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Lieve Jill,

    Ik zit hier met een brok in mijn keel, terwijl ik je niet eens persoonlijk ken. Wat erg!.. Ik ben er echt stil van! Ik wens je heel, heel veel sterkte!! Wat een rot nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. En ik nog denken dat er iets mis was met Twitter. Lieve Jill, ik wens jou en een ieder die je lief is heel veel sterkte en kracht. Hopelijk is jullie nog wat tijd gegeven om te genieten van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. wat is het leven toch oneerlijk!!!
    lieve jill diepe buiging voor je hoe je alles doet
    en alle kracht van de wereld toegewenst
    GENIET van elke sec
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik word er helemaal stil van, geen woorden voor. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte, geniet van alle dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Lieve Jill wat vreselijk. Er zijn geen worden voor! Ik wens jullie alle kracht toe die nodig is voor jou en al je dierbaren! Je bent zo'n vechter. Maak samen nu enkel nog mooie herinneringen heel veel sterkte lieve dappere Jill voor jou en je familie en dierbaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Lieve Jill,

    Ik lees je blog al een tijdje en ik vind je zo dapper. Ik las dit bericht en kreeg een brok in mijn keel, ik heb er geen woorden voor.
    Heel veel sterkte. Geniet van alles en iedereen en breng veel tijd door met de mensen die je liefhebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Lieve Jill,

    Had al gereageerd op het vreselijke nieuws op je blog.
    Maar wat goed om op Twitter te lezen dat je zoveel leuke dingen gaat doen. Hoop dat er nog schitterende dingen op je pad komen samen met de lieve mensen om je heen! Jullie zij kanjers! Liefs vanuit Brabant

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Lieve Jill en vriendje,
    Waarom jullie, die reeds zo hard hebben gewerkt aan hun toekomst en de genezing van Jill, Ik wens jullie veel kracht en moed!
    Zomaar een mama en Oma x

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Woorden schieten me even te kort....heeeeeel veel sterkte voor alles wat komen gaat !
    En vooral wens ik je alle goeds en nog een hele mooie tijd, vol leuke en fijne dingen samen met al die je lief zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Hier heb ik geen woorden voor............
    Ik wens jou, en al de mensen om je heen heel veel liefde en kracht.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  117. lieve jill heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je nog een goeie tijd hebt met je dierbaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Het is stil in mij,lief meisje las je blog en zo positief als dat je schreef veel bewondering keek wel eens op je blog en dan dacht ik geen nieuws goed nieuws en dan dit ..... Het is stil in mij, er zijn geen woorden voor!,

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Vreselijk nieuws lieve Jill! Wat ben jij moedig,dapper, strijdvaardig!
    Ik wens je heeeeel veel mooie, lieve momenten toe met je dierbaren!
    Ik heb heel veel bewondering voor jou! Lieve groet, een mama

    BeantwoordenVerwijderen
  120. wat is dit ontzettend, verschrikkelijk, afgrijselijk nieuws, dit is niet te bevatten. Heel veel sterkte (kan het banaler), ik zal aan je denken
    veel lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Och wat had ik liever geen blogs meer van je gelezen omdat je te druk was met het gewone leven weer te leiden. Wat hoopten we allemaal dat je dit leven ook als maar verder mocht leiden, maar helaas heeft deze rotziekte het echt op je gemunt. Je bent een vechter en je hebt al zo lang keihard gevochten en ik hoop dat je nog een keer wint. Ik wens je veel sterkte toe en geniet met je vriend, vrienden, familie en alles en iedereen wat je dierbaar is van alle tijd die nog voor je ligt. Mijn gedachte en energie stuur ik naar jullie toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Als ik een toverstokje had dan had ik jou een leven geschonken zonder pijn en verdriet
    Waarom kan dat nou niet.
    Alle lieve wensen van de medelevende mensen die zijn zo voor jou ,jij lieve mooie jonge vrouw.
    Ik hoop zo dat jij sterk blijft deze komende tijd in jouw moeilijke strijd.
    Een strijd die jij had behoren te winnen want dit had niemand kunnen verzinnen.
    Lieve Jill ik bewonder jou hoe jij met jou ziekte omgaat .

    Ik denk aan je en ga kaarsjes voor jou branden

    BeantwoordenVerwijderen
  123. ik volg je al heel lang en wat een verschrikkelijk nieuws , waarom waarom?
    Ik heb zoveel respect voor je en wens je heel veel sterkte
    liefs anna

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Lieve Jill, want een vreselijk nieuws, ik ben er echt onder de indruk van. Zeker na alles wat je hebt moeten doorstaan en waar je voor gevochten hebt, het verdriet zal onmeetbaar. Ik hoop vooral voor je dat het niet hier zomaar bij laat zitten maar dat je verder zoekt naar oplossingen die voor jou kunnen werken en waar jij je goed bij voelt, niet om per se te genezen maar wel om langer een leefbaar leven te kunnen leiden waarbij de kanker (wat een rot woord|) niet overheerst of liever gezegd niet uit zal breiden maar gewoon "ergens" aanwezig is zonder dat je je echt ziek voelt. Kies voor jezelf. x

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Hey Jill. Echt een vreselijk nieuws. Schrik er echt heel erg van. Ik wens je echt alle goeds toe. En geniet van de kleine waardevolle momenten. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  126. lieve Jill, mijn zoon jermaine (leerling van martine haar moeder)volgt je blog al een tijd en vertelde me dit verschrikkelijke nieuws.
    We hopen dat je nog de kracht kan vinden om zoveel mogelijk mooie herinneringen te maken. Heel veel sterkte en veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Lieve Jill,

    Ik ken je helemaal niet, maar kwam via via op jouw blog terecht. Wat een aangrijpende verhalen. Ik snap het niet, waarom krijg jij dit allemaal, zoveel gevechten en oneerlijkheden... Je komt enorm krachtig over in je verhalen en de mooie dingen die je nu nog mee maakt, dit is zo bewonderenswaardig. Het is voor vele een eye-opener dat je nu moet leven en genieten. Het kan zomaar over zijn. Ik hoop dat je zoveel mogelijk prachtige herinneringen kunt maken, zodat je familie en vrienden met een grote lach en een kleine traan aan jou terugdenken!

    Voor jou en je familie en vrienden en mensen die je liefhebben enorm veel sterkte en kracht toegewenst.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Vreselijk heel veel kracht voor jou en iedereen om je heen
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Lieve Jill, ook hier schieten woorden tekort.
    Dit is zo oneerlijk. Ik hoop dat je je nog heel lang goed mag voelen en intens mag genieten van de mensen om jou heen. Hier branden kaarsjes voor jou en jouw familie in de hoop dat er nog wat lichtpuntjes mogen komen!!

    Liefs, Ingrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Lieve jill
    Vanaf het eerste moment dat ik je blog las was ik geraakt door je uitstraling wat een prachtmeid!! Ik zit nu met ongeloof en rillingen te lezen wat er is gebeurd net nu je alles op de rit had na zo lang vechten. Ik hoop dat je nog heel veel liefdevolle momenten zult hebben met alle dierbaren om je heen. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Lieve lieve Jill,
    Ik denk aan je en hoop dat je nog een lange tijd kunt genieten van de mooie dingen in het leven. Je bent een prachtige meid en verdient dit niet. Ik volg je al een tijdje en o wat doet dit pijn..
    Veel kracht en liefde van een onbekende <3

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Lieve Jill, partner van Jill, familie en vrienden,
    In en intriest dit bericht...Kanker voelt als hoogverraad aan het leven. Wat kun je nog zeggen....dergelijke berichten verlammen...
    Ik wens jullie allemaal liefde, warmte, kracht om dit samen te dragen.
    Zo unfair na al dat vechten, na al die onmetelijke positiviteit...

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Lieve Jill,
    Ik volg jou blog op de voet en ik hoopte dat het zo goed met je ging omdat het stil was op je blog.
    Geen nieuws is goed nieuws dacht ik.
    En in eerste instantie was het dat dus ook
    Tot je blog die ik net las.....
    Meisje meisje...Ik schrik er zo van.
    Ik ken je niet persoonlijk maar leef zo enorm met je mee.
    Alles wat je doorstaan hebt,overwonnen hebt en dan nu dit.
    Die klote ziekte die nu in je longen zit.
    WAAROM! Waarom komt die ziekte steeds terug.
    Jij verdiend dit helemaal niet,je bent zo jong,een huis gekocht met je vriend,rijbewijs gehaald etc...
    Het leven lachte jou toe en nu haalt het leven jou,of eigenlijk de kanker,jou zo onderuit.
    Maar ik vind je in je blog echt sterk overkomen.
    Ik heb daar echt zoveel respect voor!
    Lieve Jill,Haal al het mooie uit je leven.
    Geniet van elke mooie dag.
    Geniet van de zon,een vogeltje dat vrolijk een deuntje fluit,van je vriend,je ouders,familie...
    Ik leef echt zo met je mee.
    Tranen branden in mijn ogen,ik zou zoveel willen zeggen maar ik sla gewoon dicht.
    Wat zeg je tegen iemand die zo jong is en dit klote nieuws te horen heeft gekregen?
    Ik zal vaak op je blog komen kijken of je wat geplaatst hebt.
    Ik denk aan je!

    Heel veel Liefs,Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Hallo lieve jill,

    Ik had al enige tijd niet meer op je blog gekeken omdat ik er vanuit ging dat het goed met je ging. En nu ineens dit. Ik ben er stil van en leef er met je mee. Doe de dingen die je nog wil doen en geniet daar intens van.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Lieve Jill,

    Omdat ik ook een osteosarcoom heb/had volg ik je al een jaar. Heb donderdag weer thorax in LUMC, dus jouw laatste nieuws is mijn ergste nachtmerrie.. Ik had het deze week nog met een therapeut over je omdat ik van de lotgenoten alleen bij jou altijd het gevoel heb gehad dat je het zou overwinnen. Maar die oneerlijke rotziekte!! Ik hoop dat je nog heel veel mag genieten voor de laatste oneerlijke strijd en het heeeeeeel langzaam blijkt te groeien. Hou ons op de hoogte, want velen hebben je in hun hart gesloten.

    Knuffel, Jolanda
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Via de blog van de papa van kanjer Guusje, volg ik jou al een hele tijd en net opeens popte je weer in mn gedachten en lees ik dit verwoestende nieuws.Meisje wat vind ik dit erg voor jou! Dit is te oneerlijk. ik heb er geen woorden voor. ik wens je heel veel sterkte en oneindig veel liefde toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Lieve Jill, Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Hallo lieve Jill,
    We wensen jou en je hele familie sterkte de komende tijd. Het wordt zwaar, maar probeer zoveel mogelijk te genieten van de dingen die je nog wilt gaan doen. Dikke kus en veel lief van Sandra en Miguel ouders van Santiago

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Dag Jill,

    Al langere tijd lees ik je blog, ook al ken je mij niet.
    Wat een ongelooflijk naar bericht dat er uitzaaiingen zijn gevonden in je longen. Ik hoop dat je nog een mooie tijd mag hebben met iedereen van wie je houdt en dat je mooie herinneringen mag maken voor/met iedereen die van jou houdt.

    Lieve groet en alle sterkte voor jou en de jouwen.
    Marinde

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Lieve Jill,

    Ik lees net je laatste blog en krijg tranen in mijn ogen. Dit nieuws had ik niet verwacht. Je bent zo sterk..
    Geniet van alle kleine en mooie dingen in het leven, zet hem op! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte komende periode. Dat je nog veel mooie herinneringen mag maken.

    Veel liefs,
    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  141. het blijft een verschrikkelijke ziekte, hier valt niets over te zeggen. Alleen maar heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Deze dagen, weken of maanden zijn van jou, en van niemand anders. Het is jouw tijd, geniet ervan, zoals alleen jij dat kan. En sandalen staan je prima ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Tranen over mijn wangen bij het lezen. Ik ken je niet irl, maar als ik karaktereigenschappen over je neer zou moeten zetten komt er met dikke letters : moedig, dapper, lief, nuchter, sociaal, slim in willekeurige volgorde.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wow, wat een sterke dame ben jij zeg! Ik weet niet zo goed wat ik zeggen maar ik denk aan je!! En geniet van alles en iedereen om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Lieve Jill,
    Ik kijk zo af en toe op je blog en ben tot op heen altijd blij geweest met wat je schreef. Het ging met jou gelukkig goed! Wat een onverwacht diep triest bericht. Ik ben er helemaal stil van. Heel veel liefde voor je familie, vrienden, en met name voor jou, een bewonderenswaardige jonge vrouw.
    Willemien (moeder van Jozefien)

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik doe nog een poging om een opmerking te plaatsen, want ik geloof er echt in , abrikozenpitten. Kijk maar eens op internet, veel goede resultaten , zelfs wonderbaarlijke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal wel een hele makkelijke remedie zijn he

      Verwijderen
    2. Ja precies. Zoveel dokters proberen om Jill te helpen, met de meest geavanceerde apparatuur en medicijnen, jarenlange studies gaan hier aan vooral en er wordt nog steeds gestreden om een remedie te vinden...en dan zouden abrikozen pitten de oplossing zijn. Laat dit soort opmerkingen toch achterwege, je kwetst dit meisje zo. Probeer je eens in haar in te leven, wat ze allemaal heeft moeten doorstaan, en wat er nog te wachten staat....

      Verwijderen
  148. Geniet van elke dag!! Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. O meisje....wat een vreselijk nieuws.....Heb er geen woorden voor......een dikke knuffel.....en ik denk heel veel aan je....x

    BeantwoordenVerwijderen
  150. lieve lieve jill. wat vind ik dit vreselijk om te lezen. ik wens jouw en iedereen om je heen heel veek sterkte toe. en jij moet echt van elke dag genieten samen met je mannetje. dikke knuffel van vanessa.

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Heel heel veel sterkte en probeer te genieten van de tijd die je nog tegoed hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Oh Jill ik dacht laat ik eens even kijken hoe het met je gaat ,maar dit had ik niet verwacht ,wat een tegenslag meis.het is en blijft een verschrikkelijke rotziekte ,hoop voor jullie dat je samen met je vriend nog een tijd gegund is om samen leuke en gezellige dingen te doen,wens jullie hierbij veel sterkte en kracht ,dikke knuffel uit kampen Bep Zaaijer ,

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Hoe gaat het nu met je Jill?

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Lieve Jill, hoe gaat het nu met je? Ik zag veel mooie positieve gebeurtenissen in jouw leven. Ook dat je met cannabis olie bent gestart. Gaat dat goed? Hoe was de controle in het LUMC om te kijken hoe hard de tumor groeide?
    Ik hoop echt op nog meer positief nieuws!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Hoe gaat het nu met je? Kun je misschien weer een blog schrijven? Ik hoop goed en dat je nog geen klachten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Dag Jill,

    Ik ben benieuwd hoe het inmiddels met je gaat. Weet niet goed wat verder hier te schrijven. Ik denk regelmatig aan je......

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Rust in vrede, veel te jonge Jill... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Hallo mijn naam is Thomas Karol, mijn man had leverkanker en de dokter vertelde me dat er niets is dat ze zouden kunnen doen om mijn geliefde echtgenoot te redden. Toen vertelde een vriend mij over hennepolie, ik vertelde haar dat mijn man leverkanker in de laatste fase was dat ik niet denkt dat de hennepolie kan helpen, en ze overtuigde me om te proberen, voor de liefde van mijn man , Ik heb besloten het eens te proberen. Ik heb wat onderzoek gedaan en ik heb een dokter gevonden die mij heeft geholpen met de cannabisolie om mijn man leverkanker te genezen en hij verzekerde me dat na 3 maanden de leverkanker zal zijn gegaan en voor het verleden een jaar is mijn man helemaal goed en hij Is vrij van kanker, als je iemand kent die kanker heeft, kan je zijn leven redden door Dr. Brown Nelson te contacteren via zijn email: (brownnelson07@aol.com), het werkte precies zoals de dokter voorschreef. Dankzij Dr Brown Nelson om verdriet in mijn leven weg te nemen. God zal Dr. Brown Nelson zegenen om mij te helpen met cannabisolie en voor zijn steun en zorg. Contact: (dr.brownnelson07@gmail.com), zijn leven in INDIA, ik zal je helpen om kanker in de wereld te bestrijden, alles wat ik moet zeggen is dank je de heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. dit om alle kankerpatiënten te informeren om Rick Simpson Oil te proberen en het kankerziekte te genezen. In 2016 werd ik gediagnosticeerd met colonkanker. 8cm tumor. Ik was op en had chemo voor enkele maanden. Alles helemaal tot 2017. Metastasized Leverkanker 10cm x 9xm x 10cm ... .huge. Ik ging 3 maanden op chemo ... en bijna dood. De chemo had me plat op mijn rug ... niet leven ... gewoon een zoombie. 3 maanden op chemo, de tumor was slechts 5% gekrimpt en ik was verwoest. Mijn zoon heeft me verteld om cannabisolie op internet te zoeken.
    Terwijl ik in Berlijn Duitsland woon, was het een probleem om de olie te bestellen, we bestellen en het was binnen drie dagen aan ons thuis geleverd.
    Ik heb besloten om mijn leven MIJN WEG te proberen. Ik begon met cannabisolie, met 1 x rijstkorrel om de 2 uur en 2 rijstkorrels 's nachts. Ik heb mijn dieet niet te veel veranderd, behalve de drank en suiker, en probeer gezond te eten ... veel fruit ... omdat ik geen groenten eet. Na 1 maand was de tumor niet gekrompen, maar het was ook niet gegroeid. Na 2 maanden heb ik elke 2 uur de dag om 2 rijstkorrels gehaald, en dan 10 rijstkorrels 's nachts voor het slapen. De volgende scan, na 1 maand later, toonde ook aan dat de tumor niet gekrompen was ... maar in het midden had gestart. Ik was extatisch.
    Zij zullen er nu mee akkoord gaan werken (maar niet weten of het gelooft dat de olie werkt). De ziekenhuizen zeggen het omdat ik nog wat chemo in me heb ... Ze zullen opereren op 16 oktober 2017, ik weigerde en ik ga door met de olie, en dan ga ik niet terug op chemo, maar op een gezonde levensstijl met cannabisolie ging ik vandaag naar medische controle en Ik werd verteld dat ik vrij van kanker, (onderhoud) voor de rest van mijn leven kankervrij zijn .contact en bestel je olie met Rick Simpson, email hem
    via ricksimpsoncanceroil@gmail.com bedankt

    BeantwoordenVerwijderen